Systemy CRM w Polsce
Co to jest CRM
System CRM porządkuje komunikację i pracę działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta w firmie.
CRM gromadząc w jednym miejscu kluczowe informacje o działalności działów sprzedaży i marketingu daje szybki dostęp do danych. CRM umożliwia przygotowanie prognoz, wgląd w aktualną sytuację procesu sprzedażowego oraz bezpośrednie interakcje z klientami. Co to jest ERP System ERP pozwala na skuteczne zarządzanie zapleczem administracyjnym, obejmując m.in. księgowość, operacje planistyczne i symulacyjne, stany magazynowe, zakupy czy dystrybucję. Integracja CRM i ERP Systemy CRM i ERP przechowują kluczowe dane dotyczące klienta. Ich integracja dostarczy poszczególnym departamentom firmy niezbędnych do realizacji zadań informacji. Integracja obu systemów daje pełny obraz sprzedaży, łańcucha dostaw oraz innych procesów zachodzących w firmie. |
Wybrane systemy CRM dostępne w Polsce
W Polce aktualnie dostępnych jest kilkadziesiąt systemów CRM o różnym stopniu zaawansowania, różnym przeznaczeniu i różnej historii tworzących je firm.
Poniżej 36 wybranych systemów CRM dostępnych w Polsce:
Powyższa lista to subiektywny wybór do uzupełnienia |